واکنش جهرمی به اظهارات یکی از مدیران وزارت رفاه درباره فروش جزایر قشم و کیش؛

شهدا جان خود را فدای یک وجب خاک این کشور کردند

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی‌ و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

حراج کیش و قشم لازم نیست | پرداخت حقوق‌های نجومی و سوء‌ مدیریت را متوقف کنید   

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس می‌گوید: صحبت از فروش جزایر کیش و قشم برای پرداخت حقوق بازنشستگان نشان از ناکارآمدی برخی مدیران دارد، زیرا اگر برخی ناکارآمدی‌ها و پرداخت‌حقوق‌های نجومی در  تامین اجتماعی متوقف شود، بسیاری از مشکلات این مجموعه برطرف خواهد شد.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس می‌گوید: صحبت از فروش جزایر کیش و قشم برای پرداخت حقوق بازنشستگان نشان از ناکارآمدی برخی مدیران دارد، زیرا اگر برخی ناکارآمدی‌ها و پرداخت‌حقوق‌های نجومی در  تامین اجتماعی متوقف شود، بسیاری از مشکلات این مجموعه برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۰۶۳۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس درباره اینکه مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار سخن از فروش جزایر کیش و قشم به میان آورده است، می‌گوید: ایشان در جایگاهی نیست که بخواهد درباره فروش جزایر کشور اظهار نظر کند.

او ادامه می‌دهد: مدیران تامین اجتماعی اگر به قول معروف مانع ریخت و پاش‌های خود شوند و‌ شرکت‌های زیر مجموعه‌ این سازمان را به درستی مدیریت کنند، برای تامین حقوق بازنشستگان نیازی به فروش جزیره ندارند.

آصفری با اشاره به اینکه  اگر  پرداخت حقوق‌های نجومی در تامین اجتماعی  متوقف شود، بخش قابل توجهی از مشکلات حل می‌شود، ادامه می‌دهد: برای نمونه‌ بیش از 2000 نفر عضو هیات مدیره شرکت‌های تامین اجتماعی هستند. به همین دلیل برخی مدیران بجای صحبت از فروش جزایر کشور باید مانع چنین مسائلی شوند.

‌‌نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین عنوان می‌کند:  علاوه بر این اگر کارخانجات بزرگ تامین اجتماعی بدرستی مدیریت شود، بسیاری از مشکلات این مجموعه برطرف خواهد شد. به عبارت دیگر مدیریت تامین اجتماعی باید با برنامه انجام شود و مدیران این سازمان بهتر است، مانع خام فروشی برخی از شرکت‌ها شوند.

آصفری ادامه می‌دهد: برخی از ‌شرکت‌های تامین اجتماعی آنقدر درآمد دارند که حتی می توانند، بخشی از مجموعه دولت را نیز حمایت کنند. این درحالی است که برخی از این شرکت‌ها فقط با 30 درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند و  چنین مسائلی نشان از ناکارآمدی برخی مدیران دارد.‌

حراج کیش و قشم لازم نیست | پرداخت حقوق‌های نجومی  و سوء مدیریت را متوقف کنید   

او می‌گوید: به نظر می‌رسد اگر مجموعه تامین اجتماعی در اختیار بخش خصوصی ‌ قرار گیرد و مدیری دلسوز داشته باشد، بسیاری از مشکلات آن برطرف خواهد شد.

‌‌نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه صحبت از فروش جزایر کشور  نشان از ناکارآمدی برخی مدیران دارد، توضیح می‌دهد‌: چنین مدیرانی باید ابتدا پاسخگوی نحوه  عملکرد خود باشند و سپس به مطالبه‌گری بپردازند.

 ‌‌او عنوان می‌کند: کشورما دارای منابع غنی است و با مدیریت درست این پتانسیل‌ها می‌توان بسیاری از کمبودها را برطرف کرد‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها